loading...
باشگاه هواداران تيم واليبال ميزان خراسان
امید بازدید : 144 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)
در رقابت هاي ليگ برتر واليبال ، دقايقي پيش تيم ميزان با نتيجه 3 بر 1 در مقابل كاله مازندران پيروز شد . اين در حالي بود كه سالن مهران مشهد از جمعيت مملو شد بود و بدليل پر شدن ظرفيت درهاي سالن بسته شد كه اين نشان از استقبال شهروندان مشهدي از تيم ميزان است.
امید بازدید : 96 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

توجه : اين وبلاگ هيچگونه ارتباطي با موسسه مالي واعتباري ميزان ندارد و كاملا مستقل است و با هدف حمايت از تيم واليبال ميزان ايجاد شده است.

امید بازدید : 112 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (1)


سرمربي تيم واليبال ميزان خراسان رضوي گفت: عليرغم وجود استرس شديد قبل از بازي با نوين كشاورز با پيروزي بر این تیم از فشار رواني شكست هاي اخير آزاد شدیم.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، جبار قوچان نژاد پس از پيروزي تيمش كه در ديدار ديروز 27 دي ماه از هفته ششتم دور برگشت رقابت هاي ليگ برتر واليبال كشور مقابل تيم واليبال نوين كشاورز تهران اظهار كرد: با اين پيروزي و كسب 3 امتياز پس از شكست هاي اخير بازيكنان شرايط روحي خوبي بدست آوردند.
وي با اشاره به اينكه شكست هاي 3 بر 2 قبلي باخت محسوب نمي شود و هر كدام يك امتياز برايمان در پي داشت، گفت: عليرغم اينكه بر روي بهبود شرايط روحي بازيكنان براي اين ديدار خيلي كار كرده بوديم باز هم استرس پيروزي در مقابل نوين كشاورز بر روي كيفيت بازي اثر منفي گذاشته بود.
سرمربي تيم واليبال ميزان با بيان اينكه تيم نوين كشاورز براي فاصله گرفتن از انتهاي جدول با تمام وجود مي‌جنگيد و چيزي را براي از دست دادن نداشت بيان كرد: هرچند بازي زيبا و كم اشتباهي را از بازيكنانم شاهد نبودم اما با همت و تلاش آنان توانستيم 3 امتياز اين بازي را بدست آوريم و از فشار رواني آزاد شويم.
وي با اشاره به ميزباني تيمش در ديدار بعدي روز چهارشنبه 4 بهمن ماه مقابل تيم واليبال كاله مازندران ابراز اميدواري كرد: با شرايط روحي خوبي كه در تيم حاكم شده است در ديدارهاي بعدي نيز نتايج خوبي را كسب كنيم.
قوچان نژاد با اعتقاد به اينكه اعتراضات تيم نوين كشاورز در گيم پاياني به تصميمات داور بيشتر سياه نمايي بود، اظهار داشت: در چندين امتياز در گيم هاي ابتدايي نيز اشتباهات داوري براي تيم ما هم اتفاق افتاد اما صبور بوديم و اعتراضي نكرديم.

امید بازدید : 276 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (1)

کانون هواداران تیم والیبال میزان راه اندازی می شود

 

سرپرست تیم والیبال میزان خراسان گفت: استقبال و حمایت بی نظیر مردم مشهد از تیم میزان باعث شده که مسئولان این تیم به فکر راه اندازی کانون هواداران باشند و این امر به زودی محقق خواهد شد.

حسین سالاری اظهار کرد: استقبال و حمایت بی نظیر مردم مشهد و حضور پر شور جوانان و نو جوانان در زمان برگزاری بازی های این تیم باعث شده که مسئولان این تیم به فکر راه اندازی کانون هواداران باشند و این امر به زودی محقق خواهد شد.

سرپرست تیم والیبال میزان خراسان افزود: انعکاس کار و تلاش بازیکنان و مسئولان تیم میزان را می توان با استقبال خوب تماشاگران و هواداران مشاهده کرد.

سالاری بیان کرد: تماشاگران فهیم ما با توجه به نتایج تیم، تحلیل و بررسی می کنند و وقتی تلاش تیم را می بینند علی رغم باخت تیم باز هم از ما حمایت می کنند که البته ما به عنوان مسئولان تیم از لطف همه مردم مشهد تشکر می کنیم.

وی با اشاره به خانه نشینی چند روزه سرمربی تیم والیبال میزان قبل از بازی با تیم پیکان افزود: قوچان نژاد مربی کار بلد و با اخلاقی است که در برابر تیم احساس مسئولیت می کند و در واقع ضمن اینکه چند روزی نیاز به استراحت داشت نظرشان بر این بود که با این کار به تیم شوک وارد شود.

قوچان نژاد را حمایت می کنیم

سرپرست تیم والیبال میزان خراسان اظهار کرد: ضمن اینکه تغییر دادن هریک از اعضای تیم حق مسئولان میزان است باید بگویم مجموعه مسئولان میزان نظرشان بر ماندن و حمایت از قوچان نژاد است و با حمایت همه جانبه از سرمربی تیم مطمئنا در آینده نتایج بهتری خواهیم گرفت و به طور حتم قوچان نژاد با قدرت و قوت به کارش ادامه خواهد داد.

سالاری با اشاره به بازی روز چهارشنبه هفته جاری این تیم با تیم والیبال متین ورامین گفت: تیم میزان به منظور آمادگی هر چه بیشتر برای بازی روز چهارشنبه در دو نوبت صبح و عصر تمرین می کند.

وی افزود: به منظور انجام بازی با متین ورامین تیم روز سه شنبه به تهران و سپس به ورامین خواهد رفت.

سرپرست تیم والیبال میزان خراسان با اشاره به تدبیر مسئولان میزان خراسان به منظور استعداد یابی و پرورش بازیکنان بومی بیان کرد: موسسه میزان فعالیت تیم والیبال رده سنی نوجوانان و جوانان را شروع کرده تا در آینده از بین همین بازیکنان بتواند در تیم بزرگسالان نیز استفاده کند.

سالاری گفت: با توجه به قوانین لیگ تا پایان فصل نمی توانیم بازیکن جدیدی وارد تیم کنیم ضمن اینکه در حال حاضر بازیکن آزادی هم در کشور وجود ندارد که بخواهد با ما وارد مذاکره شود پس بنابراین مجموعه تیم باید با همین ظرفیت های خوبی که دارد نقطه ضعف ها را برطرف کند.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 77
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 1,251
  • بازدید کلی : 19,624
  • کدهای اختصاصی